• Lokáció

    Buda, Maros és Kapás utca
  • Hétfő - Péntek 8:00 - 21:00
  • Bejelentkezés

Általános Szerződési Feltételek



Hatályba lépés időpontja: 2025. 03. 01.





(I.) Preambulum

Jelen Általános Szerződési Feltétel (a továbbiakban: ÁSZF) tartalmazza a szolgáltatást nyújtó TANTERRA Egészségügyi Kft. (székhely: 1122 Budapest, Maros u. 36. 4. em. 20., cgj.: 01- 09-899939, adószám: 14348486-2-43, email: tanterra.eu.kft@gmail.com , telefonszám:

+36 30 839 4216) a továbbiakban: Szolgáltató) és a szolgáltatást igénybe vevő, természetes vagy jogi személy (továbbiakban: „Kliens” vagy „Megrendelő”) közötti szerződés általános feltételeit, a Szolgáltató és a Kliens (együttesen mint Felek) jogait és kötelezettségeit.


A Szolgáltató fenntartja a jogát annak, hogy az ÁSZF-et egyoldalúan módosítja. A módosításról rövid felhívásban tájékoztatja Klienseket, oly módon, hogy a már meglévő Klienseknek a kapcsolattartási email címükre kiküldi továbbá közzéteszi a módosított változatot egységes szerkezetbe foglalva a weboldalán.


(II.) A szerződés tárgya – A Szolgáltató által nyújtott szolgáltatások

A Szolgáltató weboldalán vagy telefonos elérhetőségén keresztül történhet a pszichológiai tanácsadásra, terápiára való jelentkezés, időpontfoglalás.

Szolgáltató az alábbi szolgáltatásokat biztosítja:

  1. egyéni mentálhigiénés konzultáció vagy tanácsadás

  2. egyéni pszichoterápia (alap, dinamikus, kognitív-viselkedéses)

  3. pszichoanalízis

  4. egyéni és csoportos autogén tréning

  5. pár- és családterápia és konzultáció

  6. pszichoterápiás kiscsoport

A Szolgáltató által kínált valamennyi szolgáltatás részletes leírása megtalálható a weboldalon.


(III.) A tanácsadásra és terápiára történő jelentkezés folyamata a Szolgáltató internetes weblapján vagy telefonon keresztül


  1. A Szolgáltató tanácsadásaira és terápiáira a weblapján keresztül lehet jelentkezni oly módon, hogy Kliens a weboldalon megadott telefonszámok egyikén telefonos hívást kezdeményez vagy a megadott email címre közvetlenül vagy a weboldalon kapcsolati űrlapon üzenetet küld a Szolgáltatónak, illetőleg a naptárban időpontot foglal.

  2. Ezt követően Felek a választott kommunikációs csatornától függően szóban vagy írásban egyeztetnek egy, a Kliens terápiás igényeit felmérő interjúhoz időpontot, amely lehet:

Azonnali hívás telefonon!
+36 30 839 4216